Thursday 4 January 2018

MARY KAY MAHAL KE ???



Mary Kay!!!!!! Mahal ke? Or Mahal K.....

๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ Mahal la wak,kak,dik...

Mmg saya tak nafikan..
Sebut je Mary Kay......๐Ÿ‘‰mahal la...

Saya pernah sebut perkataan yg sama masa memula tahu pasal Mary Kay ni..
Hati teringin nak pakai sbb penat dah cari produk yg sesuai dgn kulit muka...
Sbb mahal tu, saya telan air liur je dulu...bertahun jugak saya usha2 produk ni...walaupun tahu masa tu kawan2 yg consultant mary kay...

"tp masa tu blum terfikir nak spend rm300 ke rm400 utk skincare..."

Suatu hari duk pk2 solution utk masalah kulit kusam saya ni, kemudian saya rasa sudah masanya utk saya reward diri saya sbg wanita yg berkerjaya. Penat keje siang malam, apa penghargaan saya utk diri saya??

Ok,ada bnyk cara me'reward' kan diri kan???
Shopping๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ณ๐Ÿ’ธ๐Ÿ‘›๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘š
Vacation✈๐ŸŒŽ
Luxurious car๐Ÿš˜
Jewelleries๐Ÿ’๐Ÿ’Ž

Tp kita lupa nk reward jentera kita...iaitu badan sendiri...so saya dah muktamad untuk menggunakan skincare Mary Kay

Kenapa saya pilih Mary Kay???
Saya selalu fikir,kalau sesuatu brg or produk tu mahal mesti ada sebabkan??? Selain drpd brand tu, mesti ada sebab lain...jadi saya cari2 saya selidik, google la...so sy dpt tau

Ooo Mary Kay ni
๐Ÿ‘‰Produk international
๐Ÿ‘‰Produk yg berasaskan botanical & mineral aje
๐Ÿ‘‰Produk ni ada 3 je kilang yg beroperasi di Dallas, Korea dan China dan Malaysia pula adalah salah satu dr 38 buah negara distributor
๐Ÿ‘‰Produk ni run owned Research and Development,yg dijalankan oleh ahli2 saintis yg diiktiraf
๐Ÿ‘‰Produk ni jalankan ujian ke atas manusia yg hidup sahaja..malah ia diuji berkali2 hinggalah menepati piawaian dan kesesuaian kulit

Hebat x hebat la kan...

Mary Kay ni melahirkan Beauty Consultant (BC) dan produk hanya boleh dibeli melalui bc2 ni td...jadi sblum kita nak start dgn produk mary kay, BC ni td akan consult dulu skin kita samada sesuai atau x dgn kulit kita, FREE Consultation tau...lepas tu,kita boleh try produk tu dulu sblum beli...and Mary Kay ada jaminan produk yg sgt2 menjamin kita sbg pengguna...

Jadi rasa2nya berbaloi x dgn harga yg saya bayar tu... mahal ke? or mahal k!!
Ia terpulang pada bagaimana anda menilainya....

Yang mana satu pilihan anda

Kulit yg cantik masa MUDA ❌๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Atau

Kulit yg CANTIK dan SIHAT sampai tua✅๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Pilihan ditangan anda...

Wassup Sya 0179482025
Your Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment

MARY KAY MAKEUP FINISHING SPRAY

Mary Kay Makeup Finishing Spray ๐ŸŒนTahan Makeup lebih lama, segar sehingga 16jam lamanya ๐ŸŒน Sesuai untuk semua jenis kulit. ๐ŸŒนRasa rin...